Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

ΕΝΑΣ ΠΟΙΗΤΗΣ ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ

Ενας ποιητής είχε γράψει "Είμαι κυρίαρχος της μοίρας μου,είμαι καπετάνιος της ψυχής μου", θα έπρεπε να μας είχε εξηγήσει πως είμαστε κυρίαρχοι της μοίρας μας, καπετάνιοι των ψυχών μας, επειδή έχουμε την δύναμη να ελέγχουμε τις σκέψεις μας.

Θα έπρεπε να μας έχει πεί πως ο εγκέφαλός μας μαγνητίζεται απο τις σκέψεις που κυριαρχούν, τις οποίες κατορθώνουμε να διατηρόύμε ζωντανές στη διάνοια, με μέσα τα οποία ο άνθρωπος δεν γνωρίζει καλά. Αυτοι οι "μαγνήτες " προσελκύουν δυνάμεις, ανθρώπους, περιστάσεις της ζωής, οι οποίες εναρμονίζονται με την φύση των κυριαρχικών μας σκέψεων.

Θα έπρεπε να μας έχει πεί πως, πριν μπορέσουμε να συγκεντρώσουμε πλούτο σε μεγάλη ποσότητα, πρέπει να μαγνητίσουμε την διάνοιά μας με την έντονη διάθεση να γίνουμε πλούσιοι, πρέπει να αποκτήσουμε "συνείδηση του χρήματος" έως ότου η επιθυμία για το χρήμα να μας οδηγήσει στη δημιουργία καθορισμένων σχεδίων για την απόκτησή του.


Ηταν όμως ποιητής και όχι φιλόσοφος, έτσι λοιπόν ικανοποιήθηκε να εκφράσει μια μεγάλη αλήθεια σε ποιητική μορφή, αφήνοντας αυτούς που τον ακολουθούσαν να ερμηνεύσουν το φιλοσοφικό νόημα

των στίχων του.

Η αλήθεια αποκαλύφθηκε και σε μένα τον ίδιο σταδιακά και μπορώ τώρα να είμαι σίγουρος, πως οι βασικές αρχές που περιγράφω σε αυτή την ενότητα συνιστούν το μυστικό της κυριαρχίας της οικονομικής μας εξέλιξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: