Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ ΦΩΣ.....ΓΙΝΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΣ.

Ολα εξαρτώνται από το πως σκέπτεσαι για τα προβλήματά σου. Απαραίτητη προυπόθεση για να γίνεις απεριόριστος, είναι η φαντασία σου και μία μέθοδος στο πως να σκέπτεσαι. Κάποιος μου είπε : " Επιτίθεμαι σ'ένα πρόβλημα και το σπάζω σε κομμάτια με το μυαλό μου. Βάζω όλη τη ψυχική μου δύναμη που έχω πάνω σ'αυτό. Δεύτερον, προσεύ-
χομαι γι'αυτό ολόψυχα. Τρίτον, φτιάχνω μια εικόνα επιτυχίας με το νου μου.
Τέταρτον, πάντα ρωτώ τον εαυτό μου, ΄ποιό είναι το σωστό που χρειάζεται να κάνω; ' γιατί, " "είπε, " τίποτε δεν θα είναι σωστό άν είναι λάθος. Τίποτε που είναι λάθος δεν θα είναι ποτέ σωστό. Πέμπτον, τα δίνω όλα 'οσα 'εχω. Εκτον, εμπιστεύομαι το Θεό και προσδοκώ την επιτυχία. Εβδομον, κάνω υπομονή περιμένω και κάνω μια δήλωση πίστης λέγοντας "η δύναμη της πίστης κάνει θαύματα". Ογδοον, το όνειρό μου και τη δήλωσή μου τα επαναλαμβάνω πολλές φορές με συναίσθημα μέσα στην ημέρα.
Γίνομαι παρατηρητής των σκέψεων μου και 'οσες φορές με επισκέπτονται σκέψεις ήττας, τις αλλάζω αμέσως σε θετικές σκέψεις επιτυχίας.

Αυτή ακριβώς την στιγμή καθώς διαβάζεις αυτές τις γραμμές, δυναμικές σκέψεις είναι στο νού σου. Ελευθερώνοντας και αναπτύσσοντας αυτές τις ιδέες, μπορείς να λύσεις το οικονομικό σου πρόβλημα, το επαγγελματικό σου πρόβλημα, μπορείς να φροντίσεις τον εαυτό σου και την οικογένειά σου, και να πετύχεις στις επιδιώξεις σου.
Οραματίσου επιτεύγματα। Οργάνωσε τη ζωή σου πάνω σε μια πνευματική βάση έτσι ώστε οι αρχές του Θεού να δουλεύουν μέσα σου. Έχε σταθερά στο μυαλό σου μια εικόνα όχι αποτυχ'ιας αλλά επιτυχίας.
Κάνε αυτά και δημιουργικές σκέψεις θα εκρεύσουν αβίαστα απο το νού σου। Αυτός είναι ένας καταπληκτικός νόμος, ένας που μπορεί να αλλάξει τη ζωή του καθενός, συμπεριλαμβανομένης και της δικής σου.
Μια εισροή νέων σκέψεων μπορεί να σε αναμορφώσει ανεξάρτητα απο κάθε δυσκολία που μπορεί τώρα να αντιμετωπίζεις και επαναλαμβάνω κάθε δυσκολία. Ποιός σ'εμποδίζει να κάνεις όνειρα σαν αυτά που βλέπεις στις φωτογραφίες;

Το να μην είσαι ευχαριστημένος δεν είναι και τόσο κακ. Αντίθετα είναι καθήκον σου να μην είσαι ικανοποιημένος με οτιδήποτε είναι λιγότερο από την απόλυτη αρμονία κι ευτυχία.Η δυσαρέσκεια είναι κακό, μόνο όταν παίρνει την μορφή της αποθάρρυνσης, του κυνισμού ή της απόγνωσης.

Η δυσαρέσκειά σου για τη τελμάτωση, την αποτυχία και τη ματαίωση είναι η προωθητική δύναμη
για να το ξεπεράσεις. Δίχως αυτήν, δεν θα ανακαλύψεις ποτέ την αληθινή σου θέση।
Όποιος όμως και να 'σαι, η αληθινή σου θέση σε καλεί, σε καλεί διαρκώς κι επειδή
είσαι πράγματι μια σπίθα θεϊκότητας, δεν θα είσαι ικανοποιημένος
παρά μόνον όταν αποκριθείς στο κάλεσμά της.