Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ



Μετά από πολύχρονη ενασχόληση με το μυαλό μου θα πρόσφερα τούτη τη συμβουλή.
"Είναι τρομερό να πηγαίνει τρέχοντας ένα μυαλό". Ο σκοπός του μυαλού είναι να ανακα-
λύπτει και να αντανακλά την αλήθεια.
Είναι ένα ιερό εργαλείο δοσμένο για να φωτίζει και να ακτινοβολεί τη θεϊκή σοφία. Αν το μυαλό μας τρέχει σαν παλαβό τότε χάνουμε την ομορφιά που προοριζόταν να μας αποκαλύψει. Εχω δεί ανθρώπους να τρέχουν να προλάβουν " τις δουλειές τους " όπως μου έλεγαν. Μου θύμιζαν καου-μπόϋς που είχαν ριχτεί στην πλάτη του αλόγου τους και έτρεχαν προς κάθε κατεύθυνση. Τι νόημα έχει να τρέχουμε προς κάθε κατεύθυνση αν το ταξίδι δεν είναι σε αρμονία με τον προορισμό.
Κάποτε έπιασα τον εαυτό μου να τρέχει με το αυτοκινητό μου για να προλάβω την τράπεζα πρίν κλείσει. Καθώς οδηγούσα σε ένα ορεινό δρόμο της Καρδίτσας έριξα μια ματιά στα δεξιά μου και αντίκρυσα μια υπέροχη κοιλάδα να την διασχίζει ένας ποταμός, αριστερά μου μια οροσειρά με καταπράσινα δέντρα και ανθισμέ-
νες αμυγδαλιές । Μιά εσωτερική φωνή με ρώτησε: Αξίζει στ'αλήθεια να χάσεις αυτό το θέαμα για την τράπεζα? Οχι τίποτα δεν άξιζε τόσο ώστε να το χάσω। Ενα από τα πιο μεγαλόπρεπα θεάματα του πλανήτη απλωνόταν μπροστά μου। Μπορούσε να γίνει όλο δικό μου αν ήμουν απλά διατεθειμένος να σταματήσω και να το ρουφήξω κυριολεκτικά μέσα μου με την αναπνοή μου.

Η ομορφιά της ζωής είναι ακριβώς εκεί όπου βρίσκεσαι. Θυμήσου να απολαμβάνεις το ταξίδι.

Βοήθησέ με να είμαι ζωντανός απέναντι στην κάθε στιγμή

και να διατηρώ τη γαλήνη στην καρδιά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: